Spaarpunten ontvangen en inwisselen
Bij elke bestelling van 25 euro(excl. eventuele verzendkosten) ontvang je een spaarpunt. Elk spaarpunt is een euro waard, die kan je bij uw volgende aankoop inwisselen in het winkelmandje.
Je kan ook 1 euro verdienen per productreview, met een maximum van 10 euro.
Let wel: Om van deze extra kortingen te kunnen genieten, ben je verplicht een account aan te maken.
Het aantal verdiende spaarpunten kan je terug vinden in "Mijn account".
Wat als uw betaling mislukt?
Indien je betaling mislukt, kunnen we u de betalingslink doorsturen om alsnog uw bestelling te voltooien.
Je mag ons hiervoor een berichtje sturen via mail of Facebook messenger, of je kan ons telefonisch bereiken via het nummer +3238302112 tijdens onze openingsuren.
Hoe gebruik ik een kortingscode of kadobon?
Op de eerste pagina van de winkelwagen, waar je ook uw wijze van betaling kiest, kan je uw kortingscode ingeven.
Dit geldt ook voor een gekregen kadobon.
Deze kunnen niet samen gebruikt worden. Indien je over beide beschikt, stuur ons dan een mailtje, dan passen we dit aan voor u.
Verzending
Al onze pakjes worden op maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag verstuurd met DPD
België 2-3 werkdagen
Verzendkosten €6,00 gratis vanaf € 69,00
Gratis retour
Nederland 2-3 werkdagen
Verzendkosten €7,00 gratis vanaf € 69,00
Gratis retour
Duitsland 4-7 werkdagen
Verzendkosten € 8,00 gratis vanaf € 109,00
Retourkosten € 5,00
Frankrijk 4-7 werkdagen
Verzendkosten € 11,00 gratis vanaf € 139,00
Retourkosten € 5,00
Italië 4-7 werkdagen
Verzendkosten € 12,00 gratis vanaf € 199,00
Retourkosten € 7,00
Afhalen
Je kan uw bestelling ook gratis ophalen in onze winkel op
maandag - dinsdag - woensdag - vrijdag en zaterdag
Kioskplaats 81-83, 2660 Hoboken, België op onderstaande openingsuren:
Maandag van 9u tot 13u en van 13u30 tot 18u
Dinsdag van 9u tot 13u en van 13u30 tot 18u
Woensdag van 9u tot 13u en van 13u30 tot 18u
Donderdag gesloten
Vrijdag van 9u tot 13u en van 13u30 tot 18u
Zaterdag van 9u tot 13u en van 13u30 tot 18u
Zondag gesloten
Betalen kan je bij het plaatsen van de bestelling of bij afhalen(cash of elektronisch)
Let op! Met de feestdagen kunnen openingsuren/dagen wijzigen
Retourkosten
België en Nederland: Gratis
Duitsland en Frankrijk: € 5,00 - deze kosten worden betaald bij het aanmaken van het label
Italië: € 7,00 - deze kosten worden betaald bij het aanmaken van het label
Je kan uw online bestelde artikelen ook kosteloos omruilen of retourneren in onze winkel te Hoboken.
De retourvoorwaarden kan je terugvinden bij retourneren.
Omruilen
Verkeerde maat besteld of niet als verwacht? Je kan ons altijd een contacteren om uw bestelling om te ruilen naar een andere maat of model. Hebben we deze niet binnen, dan bespreken we eerst hoe lang het gaat duren om de vervanging te leveren en of je hiermee akkoord gaat!
Retourneren
U kan via ons retourportaal uw bestelling of een deel ervan terugsturen.
U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 30 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht dient de consument het artikel op te sturen binnen de 14 dagen nadat hij heeft aangegeven dat hij de overeenkomst wenst te herroepen.
Terugbetaling
In geval van een herroeping ontvangt u de betaling zo spoedig mogelijk terug nadat wij uw retourzending in ontvangst hebben genomen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. Wij nemen de kosten voor de retourzending(BE en NL) op ons. De betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.
Voorwaarden herroepingsrecht
De periode van 30 dagen mag niet overschreden worden.
Art. VI.53.[1 De consument kan het herroepingsrecht waarin artikel VI.47 voorziet niet uitoefenen
De levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde goederen, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn; Het artikel is gepersonaliseerd (bv. Gravure, op maat gebracht,…) of op maat ontworpen.
Kadobons worden niet retour genomen.
Indien de consument een goed gedragen/beschadigd/onvolledig retourneert, zal Annik De Mey de consument evenwel aansprakelijk kunnen stellen voor de waardevermindering die het goed hierdoor ondergaan heeft en een schadevergoeding van de consument kunnen eisen die evenredig is aan deze waardevermindering (artikel VI.51, §2 WER).
Garantiebepalingen
Alle horloges en juwelen die op deze site verkocht worden vallen onder de toepassing van de wettelijke waarborg van 2 jaar. Lees zorgvuldig het garantieboekje om precies te weten hoe lang de garantieperiode is (2 jaar of langer) en wat door de garantie gedekt wordt. Indien u gebruik wenst te maken van de wettelijke waarborg volstaat het om een betalingsbewijs voor te leggen waaruit de datum van aankoop blijkt. Het originele waarborg certificaat kan hiervoor gebruikt worden; hierop staan de aankoopdatum, model- en/of serienummer vermeld.
De wettelijke waarborg dekt defecten die als fabricagefout beschouwd worden. Ongevallen, beschadigingen, normale slijtage en onjuist gebruik door de consument worden van deze wettelijke waarborg uitgesloten.
Enkele voorbeelden die door het Burgerlijk Wetboek uitgesloten worden zijn:
• Het slecht of niet functioneren van het horloge ten gevolge van een schok, val of stoot
• Waterschade bij horloges die niet of slechts spat-waterdicht zijn
• Waterschade bij horloges waarvan de kroon (het knopje om de tijd te verstellen) ontbreekt of beschadigd is
• Waterschade bij horloges met een schroefkroon waarvan de kroon open stond bij contact met water
• Waterschade bij chronograaf horloges waarvan de druktoetsen ontbreken of beschadigd zijn
Wanneer uw horloge een defect vertoont en teruggestuurd dient te worden verzoeken wij u om ons hiervan eerst op de hoogte te stellen via mail (info@annikdemey.be). Beschrijf zo nauwgezet mogelijk wat het horloge doet of juist niet doet. U zal door ons gecontacteerd worden via mail (of desgewenst telefonisch) en verdere instructies ontvangen. Soms kunnen wij u van op afstand verder helpen en dient het horloge niet teruggestuurd worden.
Het artikel 1649quinquies, §2 van het Burgerlijk Wetboek bepaalt dat de consument bij toepassing van de wettelijke waarborg recht heeft op een kosteloos herstel of een kosteloze vervanging van het goed. De kosten van het verzenden van het goed naar Annik De Mey mogen dus niet ten laste van de consument te worden gelegd maar dienen door Annik De Mey te worden gedragen.
Na ontvangst van uw horloge en betaalbewijs zullen wij, volgens de instructies van de fabrikant, geval per geval oordelen of u aanspraak kan maken op de garantie. Wanneer de garantie niet van toepassing is zullen wij u hierover zo snel mogelijk berichten. Wanneer u wel aanspraak maakt op herstelling onder garantie zullen wij het doorsturen naar de fabrikant. De gemiddelde reparatietijd, verzendingen inbegrepen, duurt over het algemeen 3 tot 6 weken.
Indien er aan een bij ons aangekocht juweel toch een defect of gebrek zou zijn, dan zal er bij de fabrikant geïnformeerd worden of dit te wijten is aan een productiefout. U dient hierbij ook steeds het betaalbewijs of garantiebewijs mee te geven. Draagsporen vallen nooit onder waarborg.
Uiteraard mag u uw horloge of uw juweel ook steeds binnen brengen in onze winkel in Hoboken. Klanten die buiten België wonen kunnen ook steeds gebruik maken van de Internationale Garantie. Doorgaans staan de gegevens van de invoerders in het garantieboekje. Uiteraard kunnen wij deze voor u aanvragen of opzoeken op het internet.
Klachten
Klachtenprocedure van Annik De Mey NV
1. Wat verstaan wij onder een klacht?
Een klacht is een uiting van ontevredenheid met betrekking tot een geleverd goed of dienst via onze website of onlinewinkel.
2. Wat is het doel van een klacht?
Het doel van een klachtenprocedure is om de klacht te registreren. De geregistreerde klacht zal zo snel mogelijk behandeld worden.
3. Hoe dien ik een klacht in?
Klachten over een artikel die u via onze website of onlinewinkel aangekocht hebt, dient u binnen de 2 maanden schriftelijk te melden. Gelieve uw klacht zo uitgebreid mogelijk te beschrijven en ons alle gegevens van uw aankoop te bezorgen (Naam, datum, bestelnummer, het aangekocht product of dienst). De digitale factuur die u ontvangt bij de bestelling van uw goed of dienst bevat al deze informatie. Op eenvoudige aanvraag kan u hiervan een copy bekomen.
4. Waar dien ik mijn klacht in?
Uw schriftelijke klacht mag u naar info@annikdemey.be mailen of aangetekend naar onze Maatschappelijke Zetel sturen.
Annik De Mey NV
Kioskplaats 81-83
2660 Hoboken
België
Als erkende onderneming in de Europese Unie die goederen en/of diensten via internet verkoopt moeten wij u informeren over het Online Dispute Resolution-platform. Dit ODR-platform is door de Europese Commissie in het leven geroepen met als doel geschillen voortvloeiend uit E-Commerce buiten de rechtbank op te lossen. U kan het ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr.