Webshop

Klachtenprocedure van Annik De Mey NV

1. Wat verstaan wij onder een klacht?
Een klacht is een uiting van ontevredenheid met betrekking tot een geleverd goed of dienst via onze website of onlinewinkel.

2. Wat is het doel van een klacht?

Het doel van een klachtenprocedure is om de klacht te registreren. De geregistreerde klacht zal zo snel mogelijk behandeld worden.

3. Hoe dien ik een klacht in?
Klachten over een artikel die u via onze website of onlinewinkel aangekocht hebt, dient u binnen de 2 maanden schriftelijk te melden. Gelieve uw klacht zo uitgebreid mogelijk te beschrijven en ons alle gegevens van uw aankoop te bezorgen (Naam, datum, bestelnummer, het aangekocht product of dienst). De digitale factuur die u ontvangt bij de bestelling van uw goed of dienst bevat al deze informatie. Op eenvoudige aanvraag kan u hiervan een copy bekomen.

4. Waar dien ik mijn klacht in?
Uw schriftelijke klacht mag u naar info@annikdemey.be mailen of aangetekend naar onze Maatschappelijke Zetel sturen. 

Annik De Mey NV
Kioskplaats 81-83
2660 Hoboken
België

Als erkende onderneming in de Europese Unie die goederen en/of diensten via internet verkoopt moeten wij u informeren over het Online Dispute Resolution-platform. Dit ODR-platform is door de Europese Commissie in het leven geroepen met als doel geschillen voortvloeiend uit E-Commerce buiten de rechtbank op te lossen. U kan het ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr.
 
Nieuwsbrief
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Annik De Mey

Kioskplaats 81-83

2660 Hoboken

BE 0414 380 337


Bel ons op +32 3 830 21 12

of stuur een maitlje


Openingsuren

maandag tot zaterdag

9u00 tot 13u00

13u30 tot 18u00

Gesloten op donderdag

en zondag


Mijn Account

Verzending en Retour

FAQS

Garantiebepalingen

Algemene Voorwaarden

Klachten